Закон про захист прав споживачів"

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі вказано наступне: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний їм по призначенням ".


Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну / поверненню:


парфюмерно-косметичні вироби;

засоби особистої гігієни;

Спідня білизна;

дитячі товари;

інструменти для манікюру і педикюру

і інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.


Що можна повернути

Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 3х днів, якщо:


товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994

отримали товар неналежної якості;

вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);

товар не був у вживанні і не має слідів використання;

товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;

товар саме той, який був проданий нашим магазином.



Процедура обміну або повернення товару

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту  kikocoua@gmail.com з позначкою «Повернення»:

1) фотографію товару, на якій видно брак / дефект,

2) фотографію етикетки 

3) фотографію упаковки.


Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий.


Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.


Повернення коштів

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.


Ми рекомендуємо

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.


Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.


Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті  пункті самовивозу.


Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.



Додаткова інформація

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.


Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.


Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора.